sobota 9. května 2020

Pomerančové energy tyčinky v čokoládě


Úplně mě nadchla výroba energy tyčinek. Pokaždé se dají udělat s jinou příchutí, perfektní svačinka na výlety :-)

Ingredience:

200 g datlové pasty
200 g mandlového másla
50 g sekaných mandlí
20 g sekaných kakaových bobů
2 lžičky strouhané citronové kůry
citrusová esence

Postup:

Datlovou pastu zahřejeme aby změkla a lépe se s ní pracovalo. Přidáme mandlové máslo a zapracujeme. Pak přidáme ostatní suroviny, aby utvořily homogenní těsto. Na podložce jsem si rukama vytvarovala (uplácala) z těsta obdelník abych z něj pak nakrájela 2x5 tyčinek přibližně stejné velikosti. Tyčinky jsem nechala zchládnout, aby ztuhly. Pak jsem je polévala čokoládovou polevou.

Čokoládová poleva:

100% čokoláda
kakaové máslo
Rozpustíme čokoládu s kakaovým máslem, aby byla tekutější, v poměru asi 5:1. Poleva překvapivě dlouho tuhne, že to vypadá, že už bude navždy tekutá. Abych tomu pomohla, dala jsem tyčinky na chvíli do mrazáku.



Žádné komentáře:

Okomentovat