pátek 7. února 2014

Nepečený čokoládový tart





Už jsem se nabažila datlových kuliček a mohla jsem přistoupit k vytvoření něčeho dalšího, aniž bych snědla těsto na korpus samotné. Tentokrát jsem upravila poměr datlí a ořechů, aby byl korpus méně sladký než kuličky.




Recept:

korpus

110 g datlí,
120g vlašských ořechů

náplň

dvě lžíce kakaa
2 banány
1 avokádo
8 datlí

Ořechy a datle na korpus jsem rozmixovala a přidala trošku vody, abych dosáhla takové konzistence "těsta", které by šlo natlačit do formy. Tu jsem vyložila potravinářskou folií, směs do ní natlačila, i na okraje a dala stranou.
Pak jsem nakrájela na malé kousky datle, které jsem se snažila co nejvíce rozmixovat, přidala jsem k nim banány a avokádo, nakonec kakao a utvořila jsem náplň, kterou jsem nalila na korpus a uhladila. Sladká náplň bude na tolik, na kolik máte zralé banány

Žádné komentáře:

Okomentovat